15

hellu.
så idag pratade jag lide med mina arbetskollegor om what to do i helgen. luskade lite å blev tillslut medbjuden på rave ikväll, haha- aldrig vart på rave, så why not?! jag kankse inte är en av de mest knarkande hoppande zombies (vilken är bilden jag har av rave-ja?!) - men det kan ju iaf va kul att komma ut å träffa lite folk! speciellt i sällskap av någon så att man slipper se så mobbad ut. förresten så tror jag kanske att det snarare är en "utefestival"- i sambad med karnevalen som startade idag, så oroa er inte!
hoppas nu att min kollega hör av sig, så får vi se vad kvällen bjuder på för äventyr! nu firar jag med en öl på rummet, första jag köpt i butik sen jag kom hit! inte illa för en true beer drinker, huh? :)
i övrigt sa en annan tjej på jobbet att vi kankse kunde hitta på nåt imorn annars- och förresten så har dom ett stort galej med massa rysk musik imorn kväll- love that?!

kalinka kalinka! hörs imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0