for myself

jag vill inte ha det såhär. det är ensamt, kallt, jag kan inte sova, lampan i mitt badrum har gått sönder och jag får inte bort den så att jag kan byta den-råkade slita sönder skiten istället, det är stökigt, det är en fluga härinne, jag har gått upp ett kilo-helvete, jag har ont i ryggen, har glömt min eltandborste & tillika ångestdödare hemma hos mamma & pappa, jag har inga pengar, jag har en räkningspåminnelse, min telefon är seg & halvtrasig-trots att den var inlämnad och "fixad", jag ska jobba 2 nätter helt ensam, jag är mörkrädd, jag tänker för mycket, jag äter fel, jag är arg på dig, jag är ful, jag borde plugga körkort, jag saknar dig, jag bet av mina naglar fastän jag slutat bita, jag har ont i magen, jag vill spola tillbaka tiden, jag vill spola fram den, jag vill prata, jag vill tiga ut det, jag glömde filtar på terassen & nu har det regnat, mitt hjärta slår ojämt, peace&love-biljetterna är slutsålda, mitt internet är segt, akne, SJÄLVÖMKAN, INGETAVALLTDETDÄRBETYDERNÅNTINGFÖRDETFINNSVÄRREPROBLEEEEEEEEEEM

Kommentarer
Postat av: Anna

mati lilla, kom med till Cornwall i Juni, som en liten paus & klirr i plånboken! <3

2011-05-23 @ 10:35:43
URL: http://abananna.blogg.se/
Postat av: ensomhjertadig

<3

2011-05-23 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0