ompyssel

Efter jobbet igår så pallade jag inte riktigt lunka hem till min egna, ensamma, något stökiga lägenhet. Så mamma hämtade mig och vi gjorde lyx-kvälls-mackor, drack oboy & sedan fick(?) jag sova i min systers stora, mjuka säng hemma i mitt gamla barndomshem. Det verkade positivt på min sömnförmåda, tydligen. Jag lyckades få ihop hela 7 timmar!

Nu är man så privilegierad (ja, t.o.m jag fick slå upp stavningen!) att sitta här hemma med stackars papsen som visserligen brutit foten, men är än så grym på allt som har med körkorts- och bilfrågor att göra! Har gjort 2 test, ett på repetitionen & sedan ett SLUTtest, båda godkända.

Vet inte om man kan tycka att det räknas som lite fusk när man diskuterar fram svaren med en yrkeschaufför innan man trycker "rätta", men huvudsaken är väl iaf att jag får förståelse för det hela. Kanske börjar slutet närma sig- utbildningskontroll nästa fredag. komigenkomigenkomigen.
brumbrum.

Kommentarer
Postat av: maja

å vad bra du fick sova. o stackars paps! du får gärna hälsa från mig!

ta hand om dig. & buena suerte.

<3

2011-05-20 @ 14:39:29
Postat av: Anna

JAJAJA!!! Köööööör vi Mati!!!

2011-05-20 @ 16:57:09
URL: http://abananna.blogg.se/
Postat av: Anna

eller ja, snart kör vi iallafall :P

2011-05-20 @ 16:58:01
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0