nej.

a, ja ville typ skriva av mig, men det vart så invecklat & mjäkigt & sorgset & gnälligt & personligt, så jag tog bort de värsta delarna. så.

sluta jävlas med mig- jag går å lägger mig & somnar rätt utmattad vid 12.00, vaknar 03.00 sharp, jävlarvadetvarmörktdå, och sedan igen 05.00 exakt. är det där någonslags biologisk djävulsklocka eller?
& efter det alarm vid 08.00 prick. skön, god, sammanhängande nattsömn. not.

mådde illa & pallade inte köra bil på körlektionen, så vi blinkade med lampor & kollade i motorn istället. kanske inte värt 420 kasholas men jag är helt slut. nu måste jag göra fler tester, typ 2 om dagen tills på fredag.
KONCENTRATIONSSVÅRIGHETER.

det kanske hjälper med lite potatismos. aptiten är i topp. ja, den också.

men en sak är säker. man ska va jävligt glad för de nära & kära man har. det finns inget viktigare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får köpa sånt spy kit, typ glasögon med inbyggd kamera! Eller så kör man bara "fan va snygg du va då, får ja ta en bild?"

Har provat mellanslags problemet med shift redan, verkar inte funka på mac :/ smart dator my ass..



Och du, se till att fixa sömn problemen så du är utvilad. För sen när viåker till Cornwall i Juli (båda med körkort i näven) måste du va utvilad. Har en känsla av att där inte blir mycket sovande av där... :)

no questions, du ska mä!

2011-05-19 @ 13:48:25
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0