Fff!

EFFektivitet!!
Aah. ljuvligt- haft SÅ bra sällskap hela helgen! Både Melissa & Theresa som var här långväga ifrån ;) & mina andra fina kompisar, förgyllde min helg! Balkongmys i fredags, lite mer partyparty i lördags, & så bakismys igår.
Det var bärs, grillat & kan knappt koma ihåg när jag skrattade så mkt senast, magkramp-men BRA kramp!
Igår goo mat, fin film & färska hallon, mumma! 


Imorse åkte Theresa hem i ottan, & efter att jag följt henne till tåget tog jag en låång välbehövlig promenad I SOLSKENET. Bra på alla sätt; det är inte för varmt sådär tidigt, inte alltför mkt folk ute så man behöver skämmas när man flåsar fram, morgonpasset i P3 gjorde att man nästan glömde hur långt/länge man faktiskt traskat på!


Efter promenaden fick jag liv i Mackan (kul att vara uppe innan honom for once) & vi hade frukostdejt hemma hos mig. Sen tog vi en sväng på stan, han hämtade skor på skomakaren & sedan kollade vi in rivningsprojektet som pågår här nedanför.


-Skänker en tanke till de trevliga & galna kvällar vi hade på den krogen. Vissa minnen kommer att stanna, &vissa kan lika gärna försvinna i takt med att huset i vilket de utspelade sig gör det :) -


Nu har jag även tatt en välbehövlig dysch & väntar på att ansiktsmasken ska stelna :) Efter min uppfräschning ska jag glida ner till körskolan & se om jag kan få något vettigt gjort! Erkänn att jag börjat JÄvligt effektivt.


HA EN BRA DAG!
(självklart när man har sådär extra trevligt så glömmer man alltid bort att fota allt)
fin chey! är så glad att hon äntligen är hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0