undz-undz-onsdag

häy.

fixat en del idag med alltså. pappa kom med garderoben som nu är monterad,
å jag i full gång att fylla=inte svårt ;)
jag vet inte om jag ska ha ha den täckt eller utan tyyg... tyg kan ju va soft å "avdelande" i rummet, men öppet skapar liksom lite studio-känsla härinne.. hursomhelst- lite i en inredningsfas just nu :)
mackan å jag gick å haffade ett par rriktigt snygga retro-stolar till terassen förut, krämvita med blå galonsäten-snöggt :) på väg hem från loppisen slog vi oss ned i solen på våra fina nya stolar & njöt ett slag av vårvädret- medan folk gick förbi å flinade åt oss.
lite fika, sväng på stan, övningskörning- å nu sitter jag här, liite trött på garderobsfix-så jag ska lida mig igenom ännu ett såntdär helvetiskt körkortstest online, dummaste frågorna jag någonsin hört faktiskt. felformulerade oftast också. sen ska jag se bigB-SÅ spännande ikväll! HAHAA kvaltitetsTV ♥
VÄLKOMMEN TILL MIN TERASS;
ren njutning :)
fan nu är klockan seeent, jobb imorrn! måste sätta igång med teorin! ciaociaoo

Kommentarer
Postat av: Anna

tjena vilken mysig terass du ligger inne med!

2011-03-30 @ 23:45:22
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0