profesora.

först var jag nervös till tusen & tackade gudarna för lärarhandledningen,
men sen idag var jag nog en såndär lite skojigare vikarie.
vi gjorde quiz & hängde gubbe, och bäst av allt- vi lärde oss spanska! :)


jag gillar det, det är kul att vara den som kan, som blir sedd upp till ;)
men vet inte om jag skulle ha tålamodet att börja lära sånahär små bråkstollar spanska från scratch..
däremot är det himlans skoj att underhålla & stimulera den kunskap/nyfikenhet som finns där!
all respekt till lärare världen över, de har det inte lätt.


jag vill inspirera & ge hopp om att det finns en värld utanför småstadssverige,
som blir mer lättilljänglig om man kan ett annat språk! YEAH.


annars; estoy resfriado. y me duele mi corazon :S
un besito.

Kommentarer
Postat av: majsi

åå jag ba visste det :D

att du skulle va absolut bäst.

PUSSSS

2011-03-10 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0