fixxtrixx

HALLOJ-KORVMOJ!

Idag har jag en rriktig fixardag! Började med en sväng till hud-läkarn, men fick tyvärr halvtaskiga nyheter, mina leopardmönstrade armar kommer typ inte bli så mycket snyggare förrän till nästa sommar.tidigast. (skönt- man har ju inte redan tröttnat på't sedan 2007) möö. men fick iaf ännu lite mer kräm å ännu nåt jävla smörj å kleta med. så man får väl gilla läget å stay strong. hade inte hud-cancer eller vitoligo iaf :) puh.

sen kom paps förbi å vi trixade lite med en hissgardin som vi ska försöka få upp över fönstret i köket. såhär i takvåningen blir det ju annars lätt lite smått regnskogsklimat när solen får ligga på i 12 timmar/dag minst. synd att väggen är i betong, men det ska vi nog borra till imorn!

sen övningskörde jag hem, rensade ur en massa ur gamla rummet, hittade så sjuukt gamla kollage med gamla bilder (så jävla kul) & typ 17 kassar onödiga grejer som vi sedan släpade hem hit. gick ner å fixade mig ett förråd i källarn, hänglås hade jag ju köpt för ändamålet redan för några veckor sedan, å nu har jag alltså tagit steg 2, snabb som man är ;P

sedan tog jag mr toshiba-laptop-utan-funktioner-bara-full-med-skit å gjorde en avinstallation back to basics, packade ihop den å åkte å bytte till ÄNNU en ny dator, denhär gången blev det en Packard bell, så nu får vi se hur det går...igen... (webcaam celebratioon)



nu är tanken att jag skulle sätta mig å läsa körkort. måste liksom ikapp med theory nu, körningen går ju finfint. läsa är såå trååkigt.
men men. en liten stund powerplugg, sen kommer mackan- å senare blir det tjejhäng hos mallz; cougar & bb, go-go-go!

lidt dublinbilder;






palla'nte ladda fler,kollaface
pussiluskan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0