tänkt & släckt.

ja,, lampan i mitt badrum har ju varit trasig nu i ett par veckor. jag lyckades sabba hela hållaren när jag skulle byta den, och sedan dess har jag inte pallat göra någonting åt det.
detta till trots har jag nu i 2 veckors tid, varje gång jag gått in & ut ur badrummet, tänt & släckt lampan- alltså utan resultat.
har även varje gång skakat på huvudet åt migsjälv efter att jag "tänt" lampan & gått in i mörkret, och sedan "släckt" lampan, utan skillnad, men ja- det är väl vana.


IDAG däremot! så tog jag tag i problemet. lyckades efter lite skruv & vick hit & dit få loss lamp-kupan, & efter ett par stötar även få i en ny lampa. s.k.ö.n.t. att slippa duscha i mörkret liksom.

anyways-
vet ni vad jag kommer på mig själv med alldeles nyss då?
jag stod i badrummet & letade efter ett nagellack-I MÖRKRET.

NU, lagom till lampan är bytt har jag tydligen blitt kvitt tänd-vanan. typ-ironi.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hihi Matilda. Det där problemet känner jag väl igen. Jag hade i höstas trasigt lysrör i badrummet i nära 3 veckor innan jag tog tag i saken. Var lite fattig och hade därför ingen lust att köpa sådana onödiga ting. Ställde lugnt in min sänglampa så var problemet löst. Vi syns på jobbet.

2011-06-02 @ 20:05:24
Postat av: Anna

jag måste bara skratta lite åt dig hahahah :D

2011-06-03 @ 01:12:21
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0