:)

idag störde jag mig så himla mycket på killen i radion som envisades med att säga melissa håååwrn, istället för horn- som hon väl heter?

haft en så bra dag! jag tror jag ska skaffa en liten pocketkamera så att jag liksom kan dokumentera lite, & inte behöva släpa runt på den där himlans lådkameran.
mysmorgon med malin& fika i solen, godkänt körkortsplugg, t.o.m glad efter att ha vart på arbetsförmedlingen, varm hamnpromenad, kall god glass, mys, film & mat hos erikis, mackan visade upp sin nya bil, ett cruise-varv, å nu ligger jag här hemma i min nybäddade säng- BELÅTEN!

å ja ser fram emot imorrn! det ska vara sol, jag tror jag ska ha klänning, vi ska spela minigolf, & förhoppningsvis (om vi får ett bord) äta på rökeriet efteråt, finfinadagen, känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0