det närmar sig

uppskrivningsdagen närmar sig å jag börjar mer & mer tvivla på mina kunskaper :(( jag vet inte HUR jag ska få in allt i mitt huvud, å nu börjar tiden MINST sagt bli KNAPP. hjälp- koncentration, vart är du? minne- vart är du?!

vi hade en supertrevlig kväll igår, gick från å vara helt o-pepp till att tom dansa! så kul att ha italientjejerna hemma igen <3

igår fick jag även ett superfint litet bord av mamsi, som hon hittat på loppis. nu längtar jag efter bättre väder å kaffe i morgonsolen, eller en drink i eftermiddagssolen vid mitt fina lilla bord :)

Kommentarer
Postat av: Saring

Fiiint bord! :) och du, klart du fixar uppskrivningen! kommer gå galant :)

2011-06-19 @ 18:36:44
Postat av: Anna

Bara att nöta in prov efter prov! Lycka till, det kommer gå finfint tror jag :)

2011-06-19 @ 20:19:37
URL: http://abananna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det såklart det kommer gå bra, jag har inga tvivel på det! superfint bord, snell mamma!

2011-06-19 @ 23:08:39
Postat av: Din vän

Guud vad fint bord!!

PusseliPuss

2011-06-20 @ 12:50:48
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0