/315316/entries/article/new/

har jag fått någonting uträttat idag?
alltså jag började med att plugga teori- gjorde några test & rättade, skrev, ritade.
sedan hade jag körlektion på körskolan- det närmar sig nu!
efter det körde jag med papsen.
sedan åt jag middag hemma hos mamiåpapi å kollade lite på bilar (det är bra å peppa sig själv med att typ; SNART kan JUST JAG susa fram i en SÅNDÄR). jag vill ha en bil som inte min pappa vill att jag ska ha. för den är tydligen halvt oduglig, men också bara helt underbar, så jag villvillvill
sen kom mackan & vi kollade film hos honom.

så ja, i stort sett har jag ju fått en del uträttat idag, ja. men varför känner man sig alltid lika världelös på kvällen`? (ah, eller ja- inte alltid, men ofta) typ. man glömmer allt man gjort å tänker- ja skulle pluggat mer, rört mig mer, ätit bättre-.. iaf jag. hm.

skitsamma! imorn blir det sthlm en vuelta, lite prat & stros & sen ska man väl må bättre :)
synd bara att jag nu på 2 sätt sinkat migsjälv. jag har suttit å kollat bloggar å cosmo+vr nu i ett par timmar, så jag är både trött & istället för inspirerad; sänkt. man kommer aldrig riktigt lyckas med detdär å typ se ut som i ett moderepotage. hur schysta gadgets man än införskaffar liksom.

förövrigt pågår det skum aktivitet i huset här? hörde nyss, under kanske en halvtime, ett återkommande ganska tyst pip/blippande, med ca 10 sekunders mellanrum, å jag kunde inte lokalisera ljudet! +att det smäller lite i dörrar & springs i trapphuset härutanför. å när ja skulle spionera ut i en blixtsekund-: så upptäccker jag att trots spring- så är det släckt i trapphuset! läbbiiigt.

imorgon efter storstan, om vädret tilllåter någotsånär, så är det även inplanerat att vi ska flytta lindas hästar från en hage till en annan, så det blir nog en skogsritt i eftermiddagsSOLEN(som jag hoppas visar sig, men enligt väderleksrapporterna kanske inte) hursomhelst så kan det bli mys att komma ut lite i naturen.

NU borde jag åtminstone sova, om jag ska ha NÅN chans till look imorn, utan svarta ringar under ögen å grå i ansiktet typ. ((shitt! va hjärntvättad man blir a dedär magasinen alltsoe?))
hursomhelst måste jag sova iaf- för att ens orka upp.

det positivaste ( i know, doesnt come in superlativ men det låter najs) ikväll var iaf at jag hittade ett fetingbra tåg jag ska catcha imorn, de går alltid för tidigt eller för sent annars-å dethär va helt lagom, så  får vi bara hoppas att det är i tid!

just det, idag såg vi en riktigt fin fasan ute på promenad. det kändes lite exotiskt ju. 01.54 nu.godnatt
NEJ, inte min bild, för jag är SÄMST på att dokumentera. vill bättra mig. nattio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0