X.ROOF

Kors i taket, får jag lov att säga!

jag har sovit uut ordentligt till att jobba natt i natt, & för en gång skull har jag inte världens ångest & gråten i halsen (än så länge).
Fick ur mig en massa hos Håkis igår, tog en öl med frallan, kärt återseende :) hade mysigt med våfflor hos mackan igårkväll, å sen film halva natten.

försöker fokusera framåt! nästa vecka slipper jag nämligen 1 natts arbete- 3 nätter är bättre än 4! sedan planerar jag en tripp till IKEA typ måndag eller tisdag- (sällskap-call me!) för att inhandla nytt badrumsskåp (som jag slet ner & krossade), ny badrumsmatta (som blev full med glassplitter), & korgar till småprylar, eftersom att jag rensat bland alla grejer därinne efter krashen :))

i övrigt visade vågen okej morgonvikt (jaja, jag vet att jag är så töntig)- jag har ny kaffebryggare- har diskat- å nu sitter jag här uppkrupen med sofi's mode för lite inspo.
i veckan kommer även maja att besöka mig- inget piggar upp som att ha en kärlek att vänta!

i eftermiddag ska jag & erika ut och rida (snälla regn, ha uppehåll ♥),
och hursomhelst så kommer jag ju att vara nykter denhär helgen-hur bra?!

HELT OKEJ FÖRMIDDAG WHAPWHAP
haha, ja ni ser ju ba likheterna, å älska att ha tid å ba slö-datta.

ha en bra dag CIAO!                      xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0