matilda goes.. no-sorry, she DRIVES...

and her EGEN BIL tillåmed. hihi
fan va det HÄNDER grejer alltsååe!
igår va ja å hälsade på bästa theresa & melissa ♥
jag & t hängde å tog en öl på snapps. men ingen snapps :). sen började det regna lite, då gömde vi oss på ett litet krypin till restaurang i italiensk anda å åt gotttt. sedan anslöt melissa å vi for upp i skrapan å för första gången drack jag öl på så hög höjd (ja förutom ölen man dricker när man flyger flygplan då), i en bar som de har i penthouse på typ 25e våningen, så man ser hela sthlm 360°! coolt.
efter det tog vi oss ned till marknivå för mer traditionellt pub-häng, och avslutade sedan kvällen med McDonk & nattbuss hem till huddinge där jag sov hos theresa. skönt att slippa passa tåget hem!

i morse vaknade vi alldeles för tidigt, kunde inte somna om heller (dumt, eftersom jag sedan skulle jobba natt). sen kom papsen å hämtade mig för han hade ändå ett ärende uppåt storstan, så då slog vi 2 flugor i en smäll å gjorde sällskap hem.
vi har i några dagar varit runt på olika bilfirmor & letat & tog så även en sväng när vi väl kom hem, å idag hittade jag MIN BIL!
det är en Mischibishi ;) (pallar inte varken försöka uttala det eller stava det. eller åkejrå jag gör ett försök; Mitzubichi?) å den heter SPACE STAR, haha- hör på den liksom! den har allt man kan önska sig i en bil. typ., CD, AC, å fin färg! :)
helt superservad har den blivit genom alla år också, så den är i toppskick med nya däck och fälgar å hela paketet! iaf för ett otränat öga som mitt! :)
synd med mobilkamerabild kanske, men bättre än ingen!
Jag är supernöjd! :) vilken frihet. inte bara med körkortet, utan nu också egen biiil. wiiho.
Han heter Rux förresten.

och nu har man då alltså 5 nätters jobb framför sig. mindre kul. men! idag när jag kom till jobbet låg det en lapp i mitt fack med en nyhet, som kan innebära stor förändring i framtiden. mer detaljer om det typ imorn eller fredag, väntar på ett besked från ett annat håll först å främst, innan jag vågar sätta ord på mina tankar..

utöver det, om inte den planen går som planerat, så har vi även fått insider-mail angående en tjänst som verkar lite intressant att söka... i Cologne, eller Köln som vi kanske säger men det låter ju inte lika snyggt..... å ja bara googlade för å se om man kanske skulle kunna tänka sig att spendera lite tid där, å ja, se. bara. här. liksom.
ay caramba. det skulle nog kunna fräscha upp mina tyska-kunskaper en del....

hur som helst. 5 nätters jobb ja, men sedan väntar semester i Danmark i en vecka!

å, just! lollan å jacob har fått sig en lägenhet i sthlm, stort grattis!

HÄRLIGT att äntligen ha någonting att skriva om! 
hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Anna

men åh, semester i DK, titt in i HBG? Saknar dig!

2011-07-14 @ 13:22:30
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0