GOKVÄLL/GOMORRON 04.01

VARFÖR 7[[]]@£$€..blir det alltid såhär när jag ska sova? JAG KAN JU INTE!

så fort jag lägger huvudet på kudden, så sätter min hjärna igång på högvarv.

jag börjar tänka på saker som jag ska göra, har gjort, på folk, drömmar, mat, vilket-är-egentligen-det-längsta-ordet?, mode, inredning, krig, fred, vartfan-la-jag-nu-min-nyckel &ja,-allt liksom.

detta resulterar typ alltid i att jag måste upp & googla någonting, skriva en lista, kolla någonting i nån bok, leta rätt på någonting, ja-ni fattar.

och detta i sin tur gör att jag efter många & långa funderingar antingen blir hungrig, törstig, röksugen, lite för varm, lite för kall, borde-jag-ta-disken-nu-när-jag-ändå-är-uppe-kanske?

och poffillipuff så har jag kommit in i nån slags nattlig överenergisk, kunskapstörstande, kreativ värld där jag typ är en bättre version av mig själv.
varför händer inte detta på dagarna istället?
JO- För att på dagarna går jag runt å dåsar i samma jävla sega dimma som vanligt FÖR att jag haft sådana hel-hektiska nätter, såklart.
jävla cirkel alltså.

happ, nu är klockan 04.01
jag ska visst upp 9 imorrn(-idag) å försöka ta mig till nån frisör så att jag kan ordna upp denhär lila-grå risbusken till huvudbonad som jag har. härligt. pigg jag kommer vara. inte.

får ta siesta, för imorn kväll ska vi minsann ut på ett onsdagsglas.(eller ja, ikväll då-om jag ska va korrekt)

nej nu blire en tallrik yoghurt, en cigg, dricka vatten, kiss å sen sova!

nu kom tidningsbudet i trapphuset, men jag fick ingen, tack för den, jävla SN-prenumerationen verkar funka sådär alltså. eller ligger min adress i ett svart hål?

GODNATTFÖRFAN

Kommentarer
Postat av: mahita

du låter understimulerad.

vad sägs om att studera lite arabiska på free-tajmen?

nästa vår vore dt ascool o åka t damaskus,

häng me :D

2011-01-26 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0