:O -aah

först blev jag rädd för min egen spegelbild i fönstret när jag gick & dammsög, jag skrek till.

sedan knackade det på en dörr och jag flög nästan i taket av rädsla- men det visade sig vara på filmen på tv'n i restaurangen.
 jag såg en man närma sig i bevakningskameran utanför, gåendes över parkeringen. han hade en motorsåg slängd över axeln, & jag höll på att dö, eller iaf nästan kissa på mig. mannen kom in i receptionen och det visade sig vara en gitarr.

slutsats;mörkrädd.


want to read this in an other language?
get a half decent translation here
click->translate  (copy-paste it.)

Kommentarer
Postat av: Manuela

Hej Matilda!



Ska du bli pilot?

Fast om du inte blir det, så bli författare! Du skriver så himla roligt alltså...



Kram

2011-02-11 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0