drulle (vard.) drullputt, klumpeduns, luns, slarver; buffel, lurk, tölp, drummel, knöl, drufs, drul; bildrulle, fartdåre

välkommen, grattis!
du har nämligen trillat in på en blogg skriven av kanske väärldens klantigaste människa! inte illa!
här är vad jag åstadkommit idag, läs & häpna.

gjorde lyxmackor med ägg & massa randig kaviar hos linnea i morse, mm!
jag tappade min upp&ner, innan ens jag hann smaka, på hennes lurviga matta. kladdkladd.

kom hem & ville fixa lite manikyr.
jag välte ut nagellacksflaskan (ljusrosa) över min matta (svart). som också är lurvig.

övningskörde med pappa & det går faktiskt riktigt bra för det mesta,
förutom att jag alltid slår i huvet när jag ska in i bilen- det är väl inget de kuggar en för, men aj.

kröp upp i soffan såhär på kvällskvisten för att prata lite telefon med linn.
jag hällde en skållhet, alldeles nygjord, stoor kopp svartavinbärs-té över hela mig. hett.


nu har jag tråkigt. har bunkrat upp med serrano, gott bröd, skagenröra & daimtårta, hyrt film & kl 22 är det ju cougar. det enda som fattas är ju sällskapet.. det är jag & håkan då iofs... men jag känner mig lite ensam.

jag saknar wittepuss

Kommentarer
Postat av: malin

åh ni ser så mysiga ut <3

2011-02-17 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0