allt på en gång + vatten över huvudet

det är synd att det blir såhär;

  • januari, årets fattigaste månad.
  • jag glömmer lämna in närvarorapport till arbetsförmedlingen, och får därför inte pengar i tid.
  • spenderat en del tid i sthlm senaste månaden, vilket resluterat i en sky-hög mobilräkning, due to sms-biljetter hit&dit.
  • åker utomlands för att det verkligen behövdes, men efter en fin vecka så är plånboken ännu tommare.
  • min dator råkar ut för en läsk-tsunami & skickas in till verkstaden för prisförslag på lagning; 8000 pix,katching?
  • min tv crashar i samma veva, så nu får man lov & investera i en sådan också, gärna innan lördag då man bjudit in till melodifestivalkväll. svårt utan tv.
  • på tal om bjudning kom det visst lite plötsligt, inte helt på mitt initiativ- och min lägenhet ser ut som Kairo just nu.
  • de behöver hjälp på jobbet, och man får jobba nätter torsdag+fredag- inget fel i det egentligen (mer än att jag normalt blir lite psykiskt instabil då pga mörkrädsla&vakenhet),
    -men innan lördag kväll ska jag nu hinna;
  1. jobba på nätterna
  2. städa hela lägenheten,
  3. fixa en tv. (ur tom plånbok)
  4. övningsköra (jag måste varje dag de veckor pappa är ledig)
  5. träna..? (när man ändå börjat borde man fortsätta) 
  6. och sova nångång därimellan.
  7. ...och just det. äta hos mormor lördag lunch också

..HÄRLIGA TIDER!

så FÖRLÅT, om jag må vara en gnutta bitter de kommande dagarna.
detta beror alltså på stress, sömnbrist, ångest & allmän psykisk ohälsa.

tacksam för all hjälp som erbjuds. skulle behöva låna en dammsugare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0