34

hej blogi.
sitter på jobb. telefonerna fungerar inte, så vi sysselsätter oss med lite annat. hihi. ikväll kommer tre tjejer hem till mig för att se The Voice of Germany, å sen ska vi på jazzklubb. sounds like a thursday, huh?

Igår fick jag energi av det, så jag städade hela lyan & gick å handlade. så typiskt mig att det ska till en bjudning innan jag börjar plocka- men samtidigt kul!

I helgen ska jag på BenHur Show, gratisbiljetter genom jobbet- kommer va en grym föreställning!
sen ska jag försöka hinna med att shoppa mig en klänning till julfesten nästa helg. (har en nödklänning hemifrån men) hade hittat en perfekt julfest&nyårsklänning, som nu har satt sig på min hjärna (som grejer alltid gör- hence; röda skorna) så nu kan jag inte se förbi den och tycka att Någon annan klänning är fin! Men kanske ändå.

och vips, det är 2 helger med planer- sen ska jag hem!

Herregud, säger jag bara förresten-
denhär planeringen gör mig tokig! Sverige runt är inte lätt. och jag ska boka in intervjuer nu också!- vem är jag?

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0