Homeless

vet ni vad- nu har jag hittat 2 nya lägenheter. kan ni inte vara så vänliga att tycka till?! annars kommer jag sluta som hemlös! eller som hus-kontors-råtta, boendes under mitt skrivbord. knaprandes suddgummin till ljudet av sovande datorer. hihi ;)


so; 1. 390€ this looks awe-some. ljust, högt, balko', nära till allt. men! the big MEN; det är 16m²...


next stop, 2. 420€, 23m². enskilt sovrum, skönt å slippa sova i köket. soffa! större. hallå- huset är rosa.
dock; bottenplan. so?




Hilfe, bitte? :*

Kommentarer
Postat av: mackis

Hallå mattan vad är det att bråka om?? NR:1 så klart!! As frääsch och med balle likt den i nypan!!

Joo det är sant att det är 16m2, men med mina beräkningar. om man räknar bort ytan från sängen och det såkallade "köket" ca:4,5m2

så blir det 11,5m2 kvar och destå mindre yta att städa på=)

NR:2 får jag en kännsla av att bo i en lång korrior typ. ser ut att total bredden på lägenheten är typ som sängen är lång.



Jag röstar för NR:1

Puuus

2011-12-20 @ 12:41:05
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: mackis

vilket datum kommer du hem??=)

2011-12-21 @ 10:25:16
Postat av: Linnea

Spontant känner jag ettan! som mackis säger så såg den andra väldigt avlång ut. & balkong är alltid ett plus. men vad känner du själv? det är ju ändå du som ska bo där.

2011-12-21 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0