37

god morgon!
utanför stormar det, men här inne är det varmt och mysigt. jag vaknade en timma innan klockan skulle ringa. så nu slurpas det kaffe och kollas julkalender. fnissar åt att direktörskan ser ut att spelas av anna anka.
igår fick jag ett par julklappar inhandlade! känns så skönt. men en av klapparna till migsjälv var visst sönder(skulle det betyda något-hihi?,) upptäckte jag idag :( - så jag måste tillbaka ut i vimlet idag igen, och hoppas att det går att byta.

Glad lucia, snart jul! ;)

ps.
svar; Showen jag var på i söndags var Ben Hur. Den handlade om en massa kring tiden då jesus kristus härjade runt, typ. gladiatorspel och sådant. det var cool för dom hade hästar med i showen- bl.a tävlig med fyrspann! då blev jag sugen på Apassionata,  som kommer att visas på samma arena i april, och jag tror det kommer bli ett himla spektakel! därför föddes en idé i mitt huvud om inte mina (till stor del hästintresserade vänner- men de andra också för den delen) ville komma å hälsa på här då, så jag fick visa hur ja har det, och så kunde vi se showen ihop! vad sägs? vi pratar om det när vi ses såklart- men fundera lide :)  -klicka-↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0