33

God morgon.

Jag måste nog vara lite mano. Idag vaknade jag, pigg & glad innan klockan ringde. Jag myste till det med julkalendern på SVT play medan jag poppade mina vitaminpiller. (vitaminer är viktigt på vintern! annars blir man blek grå och ledsen. -ja- blekare, gråare och ledsnare, då kanske.)

När jag var klar och skulle gå ut genom min lägenhetsdörr, så stod där en liten tomte! Precis utanför, en såndär ihålig chokladtomte inslagen i foliepapper. Vad förvånad & glad jag blev.
Var i tid så jag behövde inte cykla som en virvelvind utan trampade på i sakta mak längs floden, och såg staden vakna till liva (haha, cheesy, but true) 
Kom till jobbet, tog en kopp kaffe & lite frukost. Och gissa vad som står vid min dator- om inte en liten chokladtomte till. (karma? give surprise, get surprise? tihim.)

Hihi. Ibland gör så lite så mycket. Mitt humör eller allmäntillstånd må gå upp och ner med stora marginaler, men så mycket man uppskattar att bli glad, när man just varit lite ledsen.

vill ge lite extra cred till sis & maji. Fina cheyer.

Ha en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

<3

2011-12-06 @ 09:36:23
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0