32

jag är såå sliten. känner mig som en zombie, for realz.
jag kan inte fatta att jag va ute till halv 6 imorse- och hade KUL VARENDA MINUT!
de trodde man ju knappt va möjligt va.

först å främst hade jag ny snyggsnygg jacka och nya snyggsnygga skor. bra början. sen hade vi för-förfest-häng hemma hos hanna i hennes mysiga lägenhet.  tjejsnack,rödvin,youtubeklipp, soft musik. sen vidare till förfesten som hölls hemma hos ett gäng schyssta grabbar. det var lattjo & sluta med att hela gänget röjde till svenska björnstammen. ha-ha-ha. sen vare klubbdags, och vilken klubb! coola lokaler, grym musik, asmycket folk. vi ba dansade hela natten- kan ni tro det? haha! avslutningsvis hängde jag med 2 smarta dudes medans vi väntade på taxi- vi pratade om allt& inget. helt galet bra kväll.
& vilken grym tjej jag träffat alltså. vi bara helmatchar. sjukt kul.

okej- tillbaka till att vara sliten- trots gårkvällen är jag inte rriktigt sådär positiv idag. jag tappade nämligen min kamera igår. återstår att se om den kan ha hittats i taxin eller på klubben, men av erfarenhet (och då snackar vi mängder av) så tror jag tyvärr inte det. ännu mer störande var att jag lite snabbt precis innan jag drog ut på äventyr i natten, slängde i mitt stOra minneskort i kameran, då det lilla va fullt- så nu är tusentals bilder försvunna med kameran. f-uck. det hemskaste med att förlora en kamera är att man känner sig så exposed, liksom. ja skiter fullständigt i kameran i sig, den sög ju ändå- men de va ju bilder på allt i hela mitt liv på detdär kortet- & trots att det inte direkt var nakenbilder eller något hemligt- så känns det ändå obehagligt.

men jag antar att det är lagen om alltings jävlighet- inte kunde man väl ha en sån kväll utan att slutligen tappa bort nåt viktigt- nejni, inte i mitt liv inte.

(det roliga, eller ska jag säga ironiska, var; att under kvällen, påväg till klubben, så TRODDE jag att jag tappat min kamera när vi gick genom en park- så vi sprang runt där å letade- tills jag bestämde mig för att kolla en gång till i väskan... å där va den. & vi skrattade tills vi knappt kunde stå. (vi hade nämligen ALLA 3 redan tittat väskan om kameran VERKLIGEN va borta. bra tjejer.) så alltså ännu mer jävligt att kameran sedan verkligen-verkligen försvann.

well. slut-tjatat.
idag har jag inte gjort många knop. gick & åt frukost, annars har jag inte rört mig ur fläcken. och tänkte fortsätta så. åggrrmmkkkggxx jag ööönskar att jag kunde visa alla bilder från igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snyft. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh no, tråkigt! :-( (Men bra att du hade en nice kväll i övrigt ju!)

2011-12-05 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0