madrugada

dåå hade diskat & fått sig en kopp cappu innan klockan 07 en ledig dag. nice. tvätt-tiden börjar nu, och på vägen ner ska jag slänga in grejer i förrådet som väntat länge & väl här uppe.
listan är fortfarande lång, men idag inspireras jag av sis å ska korta den rejält!
( ) städa
(√) diska
(√) bära ner tv'n
(√) sortera ur garderoben
(√) lämna in kläder
( ) panta burkar
( ) färga håret
(√) sortera smycken
( ) .....& skor
( ) badrumsskåp+stolar till tippen
( ) pappersinsamling
( ) viktiga papper→pärm
(√) tvätta
( ) traderakonto
(√) betala räkningar
( ) ....& skulder
( ) balkongdörr→hyresvärd
( ) lämna brev
( ) bilder

å ikväll verkar det som att min, förhoppningsvis nystädade, lya -kommer att fyllas med goda vänner, & glasen med en skvätt vin ;)
då blir det till att jag sätter igång nu! Que tenga un buen dia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0