LA PAZ Y EL AMOR

Körlektion gick faktiskt BRA idag, för omväxling skull, höhö. nu ska man bara lyckas få tid till en jävla halk-körning! Dålig planering! Skit! Men jag börjar SNART se ett ljus i slutet på tunneln!
Snart blire jobb, soft med praktikantski- jag fick order av chefen att läsa tidningen :)
Sen äre ba å genomlida fredagen likadant, sedan leedig lördag-söndag! vilken LYX!

Jag & Mackan har STORT bygg-projekt på gång på lördag, ska bli skitkul! Det är hemligt än, [moahaha], men ska fixa före & efter-bilder sedan! Nu ska jag fila lite på en ritning, å så kommer mallan strax över en sväng!

HA EN TREVLIG TOOSCHDA'

Just det!! För övrigt;
JAG VILL! Hör bara här; Bob Dylan, Kings of Leon, M.I.A, Håkan Hellström, The Ark, Ziggy Marley, Mando Diao, Oskar Linnros, Timbuktu, Lykke Li, The Sounds, Looptroop, Veronica Maggio, Daniel Adams-Ray, Kapten Röd, Me and my army, Miss Li, Petter, Rebecca&Fiona, Säkert! MED FLER!

Det kommer ro-cka. Jag bara känner att det är där vi ska vara. Bra musik, sol, tälta, dricka ljumna 3halvor, äta langos, träffa konstigt folk å ba va allmänt soft&festivalsnygg! Bah!
1795:- inkl.camping. Häng på! Tåg/buss dit kostar typ 300spänn. VÄRT!
MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0