amo ergo sum

Jag tycker om. Det finns så mycket tycka om inuti mig. Det är i hjärtat, och i själen som sitter runtom. iallafall min. Delar man tycka-om-et med någon man tycker om, genererar det värme bättre än någonting annat jag kan komma på. Men om man får för dåligt, eller ger för mycket, blir det tomt och kallt. Frys-& smältpunkten på tycka om är svårdefinierbar. Ibland är det samma sak. Det är lurigt, omtycket. Ibland tömmer det hjärnan på både logik & moral. Så att man till slut knappt vet skillnaden på tycka om & dess motsats, eller vad det egentligen är man tycker om. När man tycker om gör man allt. Att tycka om är inget jag alltid tycker om.

skulle vara ledig imorn, men det blev ändrat. likväl det. nu ett körkortstest, sen ska jag hem till malin ♥
har varit duktig &tvättat. den är i torkrummet, längst in i källaren, och nu grämer jag mig redan över att jag måste hämta den själv i mörkret sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0