vinyl

igår köpte jag mig en fin vinyl-cd-radio-usb-&minneskort-spelare. jag har ju blivit radiofreak, så jag unnade mig en finfin sak. och. nu vill jag ju lyssna på radio i den. men. FÅR BARA IN BANDIT. vafan är det?! jag HATAR bandit. ännumer nu. jag måste gå tillbaka till affären. snarast. surt.

annars så har jag precis fått i mig frukost. vaknade med en gnutta huvudvärk, men det har släppt nu. serrano&purjo är skiten.

igår köpte jag även en finfin jeansskorta.

fint.

tyvärr kom jag inte iväg till sthlm. lovade ju bort mig till sofie& jag har hört att det är bra både att hålla vad man lovar & ställa upp för sina kompisar. däremot kommer lite av sthlm hit ikväll.
nate dogg på vinkväll√
kom du med?

puss.



ps. erika är fin i lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0