something old something new, something borrowed something blue.

äntligen är klänningsproblemet löst till bröllopet på lördag.
jag har fått låna en alldeles utomordentlig blå kreation av sofie. blir utmärkt. imorgon ska jag bara komplettera med någon schysst håraccesoar, och måhända någonting kavajliknande. sedan är jag fit for fight!

idag har jag för första gången betalat alla mina räkningar på min internetbank. tänk sicka funktioner det finns nuförtin. linnea hjälpte mig med det tekniska :)

min hotmail är fortfarande helt omöjlig att ta sig in på, men theresa meddelade idag att de tydligen håller på med uppdateringar, så även där kunde jag andas ut lite. speciellt eftersom det inte blir några som helst problem med att fixa ut biljetten direkt från  ryan's hemsida. skönt.

ny dator har jag införskaffat mig också. kul med lön. räkningar & en dator. men det var ju nödvändigt.
men hör här, och häpna! datorn kostade 11.995 kronor, TOLVTUSEN SPÄNN liksom. men gissavad; jo jag köpte sista exemplaret i butiken, för 5457 riksdaler. fynd,eller. JODÅ.

och nu berikar jag därför detta blogginlägg med en bild tagen med min alldeles egna inbyggda webcam. värd tolvtusen spänn. haha.

nu blir det film. familjen jones. den verkar kul. och tänk: jag kan spela upp den i min alldeles egna dator, värd tolvtusen spänn. med ljud och allt. ¨
godnatt med er,

den ihärdiga ångesten, som hängt med ett par dagar nu, minskade alltså lite nu.
PEACE LOVE & UNDERSTANDING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0