limbo

jaha, dendär bästa helgen höll ju i sig till typ midnatt söndag. hur i helvete är det möjligt att några jävla nazis lyckas ta sig in i riksdagen? skamligt. man får ju ingen vidare lust till att bo kvar i sverige direkt.

men nu är ju iaf linnea hemkommen♥

igår hade vi val-vak & val-bak hemma hos mallsing. det var mys (tills man fick veta resultatet då) men kakorna vart ganska goda iaf.

nyss ringde jobbet & vill att jag ska komma i eftermiddag. så man får väl ställa upp, fattig som man är.

förhoppningsvis hinner man med en fika innan. dags att sluta dega & get to it.

jag får typ ångest över att jag tror att jag har glömt att fylla i närvarolistan på jobbet, när & hur mkt jag jobbat. tänk om jag glömt? då får jag skylla mig själv att jag inte får pengar för den tid jag faktiskt jobbat. helvete!

och idag skulle jag börja med nån diet. & än så länge har jag bara fått i mig en kopp té, för jag kan inte bestämma mig för vilken?!

that's it for now. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0