ledig&sol -> jobb& regn

tänk vad en dag kan ändra på sig.
helt plötsligt skulle jag jobba & helt plötsligt blev det också dåligt väder.

diethelvetet gick väl också åt pipsvängen, hallonpajen är ju så god på jobbet. nya tag imorrn.
kom på att det är svinsoft att käka måltidsersättningsgrejer, då slipper man ju laga & spendera pengar på en massa mat?! hah. lite ironi där kanske, men jag gillade naturdiets caffelatte somfan. & jag som alltid skippar breakfast annars kan ju isf lika gärna stasha upp med några sådana, så man har å ta av liks.
note to self: fixa det imorn.

snart lön & önskelistan blir längre & längre.

jag vill ha en ny laptop, schyssta & bra-på-riktigt promenadskor, kläder&sånt till vintern, OCH EN BILJETT HÄRIFRÅN



det var kvällens. imorgon vill jag spendera med linnea, strosandes runt i SOLEN, fika, snacka skit & mysa <3 jag är SÅ glad att hon är hemma.

nighty-night xx

Kommentarer
Postat av: lola

kom till kumlinz och säg hej! Efter lön köper vi varsit par easytones och ser hur länge de dröjer innan vi blivit riktigt jävla bootylicious!

2010-09-21 @ 08:28:01
URL: http://lovisa.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0