[feckin noys wiik'nd]

Hej alla bakfulla själar. jag mår prima!
igår var jag nämligen mitt allra nyktraste jag hela kvällen. jag virkade, lyssnade på musik (typ beethoven-japp), kollade på webbteve & bara trivdes. framåt småtimmarna droppade marcus in, full som en kastrull & lade sig för att sova på mitt badrumsgolv. trevligt med sällskap. sen kom även lovisa & snackade lite skit och lade sig för att sova i min säng. tänk att man knappt behöver vara med själv, utan har egna informatörer som kommer förbi med the juicy stuff, still fresh.
i morse vaknade vi, somnade om, vaknade igen & gjorde fattiga riddare med aprikosmarmelad. sedan blev det mer webb-teve. nu har vi tagit oss hem till gamla vadaregången & ska snart gå och rösta. pappa är och hämtar pizza nu som vi ska trycka i oss först.
trivs.

i fredags var det ju peruk&inflyttningsfest, lyckat. tyvärr råkade jag radera alla bilder jag tog innan de flesta perukerna åkte av & fokus blev något mer svårinställt. men lite pics från helgen kommer iaf här.






det var lite från fredagens fest det.

och här kommer lördagen.
FÖRLÅT MARCUS, men jag var tvungen.


& där låg jag & hade det mysigt. mihi.

bra helg.
nu är det val-dags! tjing!


uppdatering.

DET BLEV PRECIS DEN BÄSTA HELGEN PÅ MINST FYRA MÅNADER
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





//happy mati

Kommentarer
Postat av: maja

haha varför lät du inte stackars marcus sova på något lite mjukare än ett badrumsgolv ?? haha...bra polare! ;)

nu ska jag gå ut i sthlm o gå t typ närmsta klubben här o gå på vintagemässa. saknar dig litt, hade varit mysigt o ha dig här <3 /maja

2010-09-25 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0