dags att.

Igår var nog bäst kvällspromenaden som jag och Erika tog. Sedan kom jag hem å började läsa Boktjuven, en bok som verkar ha stor potential. Lyssnade på typ P1, P2 eller vad det nu var & en massa klassiskt. Nice som attan.

Fortsätter på samma tema idag, lite symfonier & sonater såhär på morgonkvisten är ju inte fel. Ska strax ta mig iväg till Arbetsförmedlingen. En annan har ju gått och blivit arbetslös lite överraskningsvis såhär på höstkanten. Senare ska jag ta hit morfar & mormor på inflyttningsfika & ännu senare kommer Alex hit på ett glas rödvin. Däremellan någonstans så ska jag försöka fixa upp lite tavlor.
Idag fick bli dagen då man kanske skulle kunna få någonting uträttat, alltså.

Undrar om mamma & pappa läser dagens ros i SN.

Nej, dags att sätta planen i verket! Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0