slö

jag kan inte fatta att jag legat här i min säng i över 10 timmar nu. ÖVER TIO TIMMAR.
man blir helt förstörd av att jobba natt alltså. lite har jag iofs fått gjort på mitt nästa mössprojekt, en pippi-inspirerad sak :) sista natten inatt, sen jobbar jag eftermiddag torsdag, sen kan jag ta helg & natta kommer!
tick, tack, tick, tack.
& jag jobbar på en önskelista också. inte det lättaste :S
hade gärna velat kompismysa hos sariz ikväll, men inser att jag-mitt zombiepaket, inte är nåt vidare sällskap, & släpar mig iväg till marcus istället, som mutar mig med mat & har lägenheten belägen åt rätt håll mot jobbet. usch, ni hör ju. slööw
för övrigt. den ungen↑ är ju föfn skräckinjagande?  & stackars apa.
hjälp. har jag aldrig tänkt på- men tänk om någon skulle göra en skräckversion av pippi långstrump?
aja. snygg tröja har hon ju iaf.
godnatt eller god dag eller vad jag ska säga. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0