p-w

fin höst än så länge, må jag säg. inte ett dugg besviken på vädergudarna. i helgen hade jag theresa & folk här, igår mackan, erika & mallan. idag har jag virkat ännu en mössa, som jag hoppas få en slant för imorn- så att jag kan köpa tandkräm.
ikväll har jag & mackan gått en power-walk & nu hoppas jag att dendär monsterpromenaden gör att jag kan sova. för imorn ska jag jobba frukost, och de senaste dagarna har jag inte somnat förrän vid 5-tiden. men nu följer jag majas råd & stänger av datorn. godnatt cybervärlden.

Kommentarer
Postat av: Heppåre

Mössan blev superfin!!

2010-10-14 @ 23:36:41
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: theresa

min mössa är för varm för thailand. det är sjukt. du bor hos mig graaaaatis. mat kostar nada här också. vinn på lotto och kom. obeskrivigt hur kul vi har det... saknar dig min kära, har inte behövt pusslat ännu men det ligger här och väntar på dagen då jag behöver det. men mest behöver jag dig.

2010-10-17 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0