fnudelidoodle

välkommen hösten,
snuvan & tappa-rösten.

vinterjackan är redan på,
men jo, det är kallt ändå.

blek har jag blitt,
& aknen blir jag visst aldrig kvitt.

tjock blir man ocks-å,
& himlen är blekt grå.

medan träden tappar sina löv,
undrar jag where IS the löve?

såhär års borde man dra till spanien,
men här går jag, utan plan-igen.

energin till att fixa körkort& bil
försvann lika fort som vatten i en sil.

mörkt när man går till jobbet, & tillbaka.
det är ju ap-kul att frysa & skaka!

nu ska jag hem & sova,
det blir skönt kan jag lova.

krypa ihop i min säng,
drömma om en solig varm äng.

rakt på sak, javisst. yours truly,

Kommentarer
Postat av: johan

bra shiet!

2010-10-06 @ 07:47:27
Postat av: majj

åh baby

haha, vad duktig du är. börja sticka som fan o så kör du ett stånd på typ julmarknader o säljer mössor? så kan vi sälja våfflor också. tjäna deg o känna att hösten är meningsfull. haha, en idé jag fick nu.

vilka ögon du har förresten, o vicket foto.

saknar dig.

2010-10-06 @ 08:35:10
Postat av: linda lii

Hjärtat!!! ja förstår dig till 10000% seg årstid som bara faan.. smid nu bra planer o upp med hakan, snart bär det säker av igen =) puss på dej

2010-10-06 @ 09:48:27
URL: http://lindataube.blogg.se/
Postat av: Anus

ja du är bra på att dikta och rimma

kom hit till mig och simma

saknar dig varje timma



kommer du ner och myser i skåne? ...din fåne :)

2010-10-06 @ 12:30:03
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0