done

vilken extrem fixardag jag fick till idag alltså. jag har;

  • hämtat en present,
  • köpt vin men inte druckit det,
  • skrivit nytt CV,
  • fikat med syster,
  • sökt 5 jobb,
  • fixat en vägg-uggla
    (ja, fick en liten fix idé att jag ville ha en uggla ovanför balkongdörren som kunde sitta & spana lite),
  • mejlat hon på arbetsförmedlingen,
  • tvättat 1 maskin kläder,
  • lagt på brevet till a-kassan,
  • ätit middag med marcus familj,
  • sett idol hos linnea,
  • städat badrummet,
  • hängt upp alla mina smycken på ett snöre,
  • bytt sängkläder,
  • slagit in presenten,
  • diskat,
  • vikt & sorterat mina kläder

wow. säger jag bara. & klockan är bara ... 3... nu fick jag mig ett glas rött & några cigaretter som belöning.


imorrn kommer theresa♥

godnatt, så småningom!


Kommentarer
Postat av: mackismackan

guud vad mysigt det ser ut=) fiin bild

2010-10-12 @ 10:26:48
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0