tema blått. & vått.

igår tog marco med oss ut på en liten surfturné. det gick S K I T för mig, vilket resulterade i att jag var as-lack resten av dagen (tills dess att jag fick mig ett glas tinto, dårå) men vi fick iaf fina bilder!
först, utsikten från balkongen i vår nya lägenheten. (btw; kackerlacks-situationen är bättre. dock har vi hittat ännu ett hål i taket i badrummet. imorgon kommer de från "anticimex" för att utrota. sen hoppas vi få ett slut på't)

anna ger sig ut i vattnet

jag chillade bäst på stranden

oändlig sandstrand & en nöjd anna kommer gåendes i fjärran

surf's uup

blått, blått, blått

that's it for now. kolla in >annas blogg< för mer av oss! ciao!





Kommentarer
Postat av: lovisis

helt jävla lovely! ta vara på allt..

2010-05-08 @ 13:28:59
URL: http://lovisa.tk
Postat av: Linnea

hur går det med uppdateringarna bejb?

jag som är inne & kollar & inget nytt får jag läsa! :( :) saknar dig!

2010-05-12 @ 15:15:01
URL: http://analysethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0