shopping-chock!

jag tror att jag levt alldeles för blindt & bekvämt i paradiset här, för länge.
idag tog linda med mig till "huvudstaden" för en shoppingsväng, och jag insåg att vi inte direkt följer modet här uppe i sunk&surf-corralejo. jag har inte varit i shoppingcentret sedan allra första veckan jag kom hit, och har helt och hållet slutat bry mig om vafan jag tar på mig, typ. ingen gör det här?

jag kommer alltså inte kunna klä mig som en uteliggar-hippie när jag kommer tillbaka till sverige?
jag tror att detta nu slagit mig även eftersom, som jag tidigare nämnt, vi även fått några Veckorevyn-tidningar att bläddra i och jag blev helt plötsligt bombarderad med bilder på snygga, smala, coolt klädda brudar i sverige och världen, och de såg inte alls ut som jag.
känns som att jag inte kommer passa in.
alltså, inte för att jag inte gillar't. kläder och sånt är ju skitkul, men jag har ju inte en enda krona att uppdatera min garderob med!
jag hoppas & håller tummarna för att jag ska hitta min garderob där hemma full med en massa spännande plagg, för om inte... ja- då kan jag nog inte vistas på gatorna utan att folk kommer vända sig om.
(och på ett negativt sätt; glo för att jag ser konstig ut, inte bra)

men, nu kom jag på... att som tur är har man ju en liten saknad fashionistasyrra därhemma. moahah-ihi. <3



nu ska jag gå till lägenhetskontoret och be på mina bara knän att de fixar hålet i badrumstaket. se- deras lagning gick upp, och nu... kackerlacks-kalas. shit shit shit, panik. klarar inte detta längre.

eller som vi säger; jag kackerLACKAR UR!

Kommentarer
Postat av: lovisa

mohaha, lola hjälper! det blir bra. :D

2010-05-23 @ 14:07:54
URL: http://lovisa.tk
Postat av: lovisa

mohaha! lola hjälper. det blir bra :D

2010-05-23 @ 14:08:52
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0