pimienta, pimienta, toca la madera.

jag tror att vi (PEPPAR, PEPPAR, TA I TRÄ) har blitt av med kackerlackorna. (föurom några spray-strider jag hade utanför dörren med ett par stycken) någon kom å lagade hålet vi hade i badrumstaket, så de kommer inte ut längre. man kan däremot höra dem springa runt inuti taket, och det är ju vidrigt nog. hoppas iaf det håller i sig & att de inte hittar en ny utväg.

igår var jag ute en sväng efter jobbet och dansade loss. haha, jorå- tro det eller ej men mati har gått och blivit dansant! har nog snart lärt halva corralejo min surfdans, och kommer säkerligen att fortsätta lära ut den när jag kommer hem, frukta ej. :)

ska kankse jobba ikväll. sitter på kiwi just nu och väntar lite på besked. det är rätt lugnt, så egentligen så behöver de nog inte mig. ska fråga chefen när han kommer.
det gick super att jobba igår, var nog därför jag blev så dansant efteråt. alla var så glada och snälla och folk hälsade på mig från alla håll å kanter å det fick mig att känna mig som en riktigt local :P haha- woho, jag är inte mobbad längre, wee.
fan. jag borde jobba ikväll med, har fan INGA pengar. men men. får se.

jag är uttråkad och har noll skrivlust, så.. jag slutar här. ciao.
lite pix;
2 rättså jävla skitsnygga surfarinnor


och samma snyggingar i vattnet

såhär kul är det när jag ska försöka komma i vattnet men brädan är så stor att den fångas av vinden hela tiden så att jag nästan flyger iväg

fina fina josephine-(a)

anna- frisör, frasse -livrädd

andra saker man kan se här på gatorna i spanien lite nu & då... så JÄVLA fin

ndra saker som man kan träffa på här i spanien, MINDRE FINA (om det fanns en spy-smilie skulle jag göra den HÄR)

den feta katten som jag & josephine to hem för att den skulle hjälpa oss utrota monstrena ovan

och så sist, en bild från idag. jag och josse stannade inne å hade film-maraton & manikyr-studio trots att solen sken utan ett moln på himlen. så mycket uppskattar vi läget, liksom.


herrårå....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Massa fina bilder!

Ahh förutom kackerlakebilden,

som rättare sagt ser ut som en ALIEN!!!



P.S jag fruktar ej! lägg in en video på surfdansen så jag kan träna inför Rhodos! ;)



<3 Love

2010-05-03 @ 00:36:59
URL: http://analysethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0