definitionen av att trivas

Idag är en BRA dag. Vaknade visserligen lite bakfull, men en tur till beachen och ett dopp i havet gjorde susen.
Vi hade en underbar kväll igår, bara dansade loss typ hela natten och var galna & oss själva ända in i själen.


Efter ett uppfriskande dopp snygg-gled jag och Josephine genom stan i shorts och bikini och var mest allmänt snygga.
Vi mötte hennes mamma +respektive som nu är här på besök och hade med sig godsaker såsom Marabou polka (mm!) och flera Veckorevyn :)
Det blev ännu en tur till beachen efter att ha avnjutit en grym beach burger på en restaurang situated on the BEACH (tro´t eller ej!) och HAVET VAR SÅ UNDERBAAAART.


Jag kommer tyvärr aldrig mer i hela mitt liv kunna klara av bakfyllor i sverige utan möjligheten till dopp i ett hav som detta.
Sedan låg vi på stranden i timmar och snackade skit, gjorde roliga test i VR, åt glass & löste korsord.
Vinden var perfekt, solen perfekt, vattnet var varmt, ALLT var perfekt.


Senare gled vi hem och chillade lite, läste mer Veckorevyn, lyssnade på musik & käkade choklad.


Nu sitter vi på Ambaradam, för det är tapas night (varje tordag in my heart) och jag har druckit en perfekt öl, ätit perfekt tapas & är nu inne på en perfekt kopp kaffe.
Johan spelar gitarr och sjunger jättefina låtar & jag känner mig typ sentimental.


Allt är bara helt perfekt.


Jag har sparat ut mina naglar & målat dom ljusblå & dom är jättefina. Har till och med en bra hårdag idag (tro´t eller ej!) och jag har ritat en fin teckning.
Linnea, min älskade linnea,  klarade körkortet och jag är så glad för hennes skull och jag är så glad i hela kroppen. helvete.


Antar att det är såhär bara för att man snart ska hem. Men det gör inget just nu. Det är bara för bra för att ens vilja tänka på nåt annat.


Ingen bild i hela vida världen skulle lyckas representera hur jag känner mig.


LYCK-O-RUS. grrm.


okej, jag gör ett försök;
skulle man röntga min hjärna nu skulle den nog se ut något i stil med såhär;









eller nåt.

KEEP ON ROCKING IN THE FREE WORLD.

och ja, jag är helt nykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0