no work, but virk. no gain, but garn.

 igår hade vi hemmatjejkväll med god mat, film & trevligheter. (NYKTERT!) jag fick lära mig att virka! och sen dess har jag inte gjort mycket annat :P vi tog en heldag på playan idag & jag fick ihop en hel mössa!

jobbet i helgen gick bra. först på cafét, trots att jag råkade spilla kaffe på mitt vita linne det första jag gjorde, och ge fel kaffe till fel gäster, så tror jag att de gillade mig. hoppas att de hör av sig om de behöver mer hjälp.
jag jobbade 17.30- 22.30 på cafét "dolce e salato" (italienskt) och hade sedan en halvtimme på mig att springa hem och byta om (klä ut mig) för att sedan börja jobba på kiwi kl 23. det gick bra, jag sprang, hann, och jobbade sedan till kl 05.00 ca. det är ett relativt soft jobb, trots stress så jag fick liksom vara med alla och festa ändå, trorts att jag egentligen jobbade. dock finns det ju vissa negativiteter med att springa runt och servera dricka och plocka glas bland överfulla människor på en överfull nattklubb. detta resulterade i ett antal öl utspillda över mig, och ett antal glas som for i golvet. men vafan, inget kalas utan kras?! :D

lite fler bilder från i fredags, mer karneval.
jag var rasta-hippie & linda snöleopard. anna jobbade och var snygg grott-tjej! grabbarna var hårdrockare & resten av stan var allt möjligt :)







men puh! nu får det vara enough!
det är olidligt varmt & datorn är otroligt seg.
nästa gång kankse ni får se en bild på mitt möss-underverk :) jag är en virkelig naturbegåvning :P

om mindre än en vecka kommer melissa, aaah :)

ha det bra så länge. ciao, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0