hellre fattig å glad än rik & ledsen!

hej alla glada bananer och cocosnötter!
jag är på flumhumör och tänkte passa på att lägga överskottsenergin på att slänga upp lite bilder från de senaste dagarna, för det är ju så jääävla jobbigt annars.

men först lite text, bara för uppdaterandets skull.
jag jobbar ju på boardriders. japp, nbu ere fan konstaterat och jag behöver inte säga vart jag jobbar fler gånger.  i lördags blev jag även erbjuden att jobba på kiwi på kvällen, där anna jobbar. så jag sa till the peep's på boardriders att jag var tvungen att dra vid 22, för jag skulle börja på kiwi kl 23. (å de va ju toklugnt, för jag brukär ändå inte få jobba så mycket mer än så på en kväll) sen när klockan börjar närmar sig för mig at få sluta, så bah väller det in folk på restaurangen (såklart, ironiska jävla karma man har alltså)
så, helt plötsligt så FÅR/kan jag inte sluta.. å klockan tickar..
stor-chefen ringer mig (som bara häromdagen var västa polaren för vi åkte ett helt gäng på boat trip med hans båt) och skäller på mig att jag inte sagt nåt tidigare (hur skulle jag ens ha KUNNAT sagt nåt tidigare? det var nämligen så att han kom förbi krogen vi satt å hängde på dagen innan och sade lite snabbt i förbifarten; ey-matilda! come to work tomorrow, ciao!) för då hade han kunnat satt in nån annan tjej att jobba efter mig... (vilket han ABSOLUT inte skulle ha gjort ändå, för vi är aldrig busy så sent på kvällen nånsin)
sen drog jag iaf till kiwi & jobbade å det var skitkul å gick bra.

bara det att nu har inte boardriders hört av sig sedan dess, så jag tror dom är arga på mig.....
så nu, om jag inte får fortsätta på kiwi... (dom har inte hört av sig än heller) ....
SÅ HAR JAG INGET JOBB. oops...

men. som överskriften lyder; hellre fattig å glad än rik & ledsen!

nu blir det bilder!


öööhh.... nehe. tydligen inte. ha. ha. ha. karman igen.

aja. nu blire iaf BÄRS! ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0