chupitos

fyfan. ligger här och svettas och känner mig 150 kilo tung.
nu har jag jobbat färdigt för denhär gången. jobbat onsdag, fredag, lördag & söndag och jag är helt utsliten :P jävla hårt liv man lever alltså. igår hade vi barbeque hemma men jag var tvungen att gå och jobba. därför såg jag till att ha kul på jobbet istället och shottade mängder, haha. kul jobb man har :P fick stänga relativt tidigt (02.30) och tog mig sedan vidare ut och träffade resten av gänget som dansade som galningar på mafasca. så jag satte igång att göra detsamma. och nu är jag så jääääävla SLITEN. orkar knappt skriva, jobbigt att röra händerna över tangentbordet :P måste ta det lugnt nu ett par dagar :P

skulle sätta på en maskin tvätt förut, så jag gick och samlade ihop kläder i lägenheten..
jag; nu blir det en vit!
linda; månad?!

hahah. yeah right.vart fick hon det ifrån, liksom? :P

picxs

så jävla kul att melissa är här ♥

här är emil. det var han som gjorde fjorton suger och man kan läsa om honom på wikipedia. då är man kändis! haha


pete fryser i bakgrunden, det är en kall ö vi bor på :P




men nu får det räcka. orkar inte mer.
fy-faan, va lat jag är.


Kommentarer
Postat av: lolie

Elin har fått barn. Vår kusse du vet, ingen som ska få fler barn va jag vet. men ove ploppade ut igår iaf :D <3

2010-03-24 @ 20:15:52
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0