calima

hola gente!
nån som ens läser här längre eller?
förlåt för dåliga uppdateringar. har varket tatt några kul bilder på sistone, eller haft nån vidare inspiration till att skriva. däremot har jag nu virkat 2 hela mössor! jag skaa ta bild på dom å visa :)

idag blåser det storm. det medför att surfet som vi blivit lovade dog, så det vart inget paddlande idag
(jämfört med igår alltså, när vi surfade hamnen och jag fick EN våg, låg sedan och paddlade på samma ställe i 20 minuter för att det var så strömt att jag inte kom ut igen, tills jag gav upp) :( 

endast tokVARMA vindar dock, heelskumt väder. så vi har totalstekt vid polen. jag simmade 10 längder för att gottgöra :)

lyssna lite vetja. ciao!


uppdatering/korrektur;
vi stekte inte vid Polen. vi var vid poolen. är kvar i spanien alltså ;) har bara lite problem med kladdiga tangenter vs. dubbelbokstavering.
höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0