al final. fotos.

jag sov till halv 2 och mådde lite illa halva dagen. kände mig meningslös, tjock & hopplös.
men nu, en kaffe, oräkneliga cigaretter i kedjerökning, snack med födelsedagsbarnen & andra som jag tycker om senare, så mår jag bättre.
imorrn ska jag provjobba på ett café & sedan kiwi på kvällen.

här kommer nu äntligen fotona som jag nu så länge utlovat.
starting with...
boat trip







vissa dagar är bättre än andra, alltså... vi fick en del lyckoruskickar när vi susade fram i otaliga knop över öppet  hav- grrmmmm.




anna lär sig kitea..... :)
hos anna, min lilla lyckoamulett, regnar jobberbjudandena in titt som tätt. och om man blir erbjuden att jobba på en kite-surf-skola, då, då måste man ju få lära sig att kitea själv först? sagt,gjort&fotat!






efter allt kitesnack och praktiserande så kom vi på en kite-dans. lite som praktik på allt hon lärt sig, och så fick ju jag också vara med då. den tog vi sedan med oss ut på krogen. lovely :)


sen vart det karnevalsfredag den första, och det var vitt tema på kiwi.
jag hade planer på att gå som utåin-vänd ninja. haha. att vara svart istället för att klä sig i svart, & klä sig i vitt istället, alltså.


grabbarna kom hem till oss och vi satte igång att sminka kalaset vitt!

det snöade på världen, och kolibrin sjöng fest!




pelle the italian pimp, hahah





nu får det fan räcka. har typ rökt upp ett helt paket cigg och nu är det fredag igen och nu kör vi!
grattis till erika och linnea som firar födelsedag idag!

until next time
enjoy life!
ciaoo


Kommentarer
Postat av: Rydberg -,

fyfaaaan vad skönt det där ser ut ! Åh, lapa lite sol från mig med :)

2010-03-14 @ 21:29:08
URL: http://mariarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0