suecia

ursäkta att jag inte uppdaterat.
har haft saker att göra hela tiden och det har varit riktigt bra ända sen jag kom hit,hem.
men nu tror jag att det "riktiga" sveriga börjar göra sig påminnt. både weather-wise & i magkänslan.
(typiskt mig att därför vilja blogga)
men jag iggar det oroliga i själen (försöker iaf)& ska nu leta upp nån feel-good-film. det behövs. jag är inte lugn i själen.
här kommer lite bilder från de senaste dagarna.
stämmer inte riktigt in på min sinnesstämning just nu, men jag tror jag kommer må bättre av att lägga upp dom.


nej, nu ringde erika! jag åker hem till henne istället. det är bättre med sällskap.

stig dagerman skrev:
världen kan du inte göra om, stilla din oroliga själ.
endast en sak kan du göra- en annan människa väl.

tänk på den!

hejrå


hemma igen. här kommer lite mer bilder som man blir glad av. det behövs.









det var några iaf.

imorn börjar jag jobba. jätte-mega-super-duper-tidigt. jag ska gå upp kl 05.30 NOLLFEM-TRETTI, FATTA?
kan inte ens komma ihåg senast jag var vaken vid den tiden (och INTE då varit vaken hela natten)

men, jag kör hårt- för i slutet av dagen kommer MAJA å hälsar på!
och när man har det att se fram emot så gör det inte så mycket :)

men nu måste jag verkligen gå å lägga mig. ofta jag kommer kunna sova rå. näe. :/
ska iaf försöka. jag vet att det finns de som har det jobbigare just nu. tänker på dig.

godnatt med er.

och vill bara tillägga att vänner är det bästa som finns.
ciao.


Kommentarer
Postat av: Banaaaaana

UPPDATERA DÅ FÖRFAAAN!

..puss!

2010-06-23 @ 00:13:12
URL: http://abananna.blogg.se/
Postat av: lovisa

sluta uppdatera! jag hinner inte läsa allt

2010-07-14 @ 10:20:24
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0