y...fuí a FUE otra vez

hola todos.
har det bra hittills. bor i värsta lyxvillan utan å skryta, solen skiner och jag fick jobb andra dagen jag var här.
vi har haft barbeque-welcome-going-away-celebrating-party, varit på grann-ön lobos, kollat surf, shoppat å bara allmänt LEVT LIVET. kolla in;

första dagen & vi kollar in den lokala stranden. kallt vatten. ja, relativt kallt iaf.


chill på beachen dag 2



och babequefest på kvällen, med tema welcome-going-away-celebration


på väg till lobos dag 4 å tjejerna fick för sig att sjunga celine dion

systrarna carlberg & berget vi precis ska bestiga


och väl uppe


sen kollade vi in surfet

NICE, ELLEH?

& en sista. he.he.he.



till linnea & erika säger jag bara en sak. +1. ha.ha.ha.

hörs igen när jag har mer tid. VARMA KRAMAR


Kommentarer
Postat av: majsan

åh vad mysigt, vad glad jag blir.

vad är dt för jobb??

Saknar dig här.. själv pluggar jag som fan nu,

eller ja, borde börja göra dt :P men e supertaggad å supernöjd. men klart man är avis på värme och spanskatalande.. besos mi corazon!/mahita

2010-01-22 @ 07:22:13
Postat av: Sarah

Min första tanke; bitch! ;) haha nej då, grymt avis är nog det rätta! ser ut som att du kommer få de grymt där borta! sol, fester och surfpojkar, vad mer kan man begära liks ;) vad är de för jobb du hittat? väntar med spänning på en uppdate om hur de går för dig! puss från dj i REGNIGA England

2010-01-22 @ 10:05:18
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: Sympan

Haha jag kom inte på vad du menade med +1, först tänkte jag på grader men kom på vad du menade sen! :) Tell me about it? :) vad var scoren?

Fan vad skönt för dig förresten med värme och allt, glädje! Jag vill oxå "fly"! :) Så njut nu medans du bara kan! Saknar dig som faaaaaaaan! Hugs 'n Kisses

2010-01-22 @ 16:38:35
Postat av: Erika

HAHAHAHAHA! Tack Linnea för att du förstod så jag kunde förstå! Haha, tänkte helt klart också grader. Men ojoj ;)

Tänkte passa på att säga som de flesta: "inte ett dugg avis" eler hur, vilket ljug.

Älskar att plåga min vinterfrusna själ med läsning av dina updates.<3

2010-01-22 @ 22:19:15
Postat av: Woodie Bouma

Hola guapa.

Epic pics of some good times on ze isla!! Keep enjoyin!! Here's to some mozzie slayin!!

Happy casper session manyana.

woods

2010-01-23 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0