Welcome back, Lapie Mc Top.

min laptop är frisk å kry igen. ÄNTLIGEN. som jag saknat den.
äntligen finns det tid till slö-surfing å annat som tar tid. tex lägga in bilder, skriva långa mejl & blogginlägg!
(ist för att bara snabbkolla allt från andras datorer)
aldrig mera crash, & från och med nu ska jag vara noga med antivirus & sånt annat viktigt!

spanien på måndag & mycket blandade åsikter & känslor.
men innan vi tar itu med det, så ska vi imorgon ha en skön middag med skönt folk & sluta av med en skön utekväll. man ska passa på att fira saker så fort det finns någonting att fira. nu blir det nate dogg's födelsedag & ett litet avsked till mig. det blir grymt.

ska även svänga förbi öppningen av Linns Hundglädje, såklart. min goda vän som är så duktig & utbildar sig & startar eget i sin unga ålder :) värt ett besök, och förresten du med hund, gratis kloklippning & rabatt på bokning av klippning, 10-15!

och imorgon förmiddag efter öppningen så ska jag ut å krama sönder witte mysmule och rida en långtur i skogen. kommer sakna honom så himla mycket. synd att det har verkat som att han är rädd för havet, annars hade an fått följa med!

mer framöver,
hoppas ni hänger med när Matilda goes, AGAIN!

Kommentarer
Postat av: Limpaoo

Tack för att ni kom förbi idag :) det värmde! Nu får du lova oss här hemma att du inte blir borta allt för länge . Lite lagom är alltid bäst. Hoppas ni hade en fortsatt kul kväll ikväll! :)

Puss kram take care Love youu <3<3

2010-01-16 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0