typical, schmypical

jo. gissa om jag sitter här med min dator & all tid i världen, men utan minneskort. jorå. story of my life, as you all know.så det blir inga bilder just nu heller. 
men jag har spårat upp nycklarna! ska hämta dom på flirre ikväll. hihi.
idag har jag jobbat från 16 till 19. har fått ett schema som kommer att gälla nu till en början tills jag lärt mig allt. det lyder;
mån,tis,torsdag,fredag&söndag; 16-20
ons,lör; OFF! wiho.

utom imorrn, då har vi draqueenshow-party och jag ska jobba från 20 antagligen till kl 02. det blir stressigt, hoppas kul också.
min boss är ganska mycket av en besserwisser. allt jag gör är tydligen fel. jag öppnar t.o.m vinflaskorna på fel sätt. hah. som om det finns ett rätt sätt? huvudsaken, tycker jag, borde vara att man får upp flaskan, huh? men eh, icke. allt ska göra på HANS VIS.
ex2.jag skrev ned några beställningar med en vanlig jävla bläckpenna. men nej, det var också fel. han hade en svart bläckpenna som han ville att jag skulle skriva med. sen när jag tog med mig den pennan till ett bord för att ta upp en beställning, ja- då blir han självklart arg för att hans penna inte låg där den skulle! hah- ska man skratta eller gråta?
nu har jag iaf typ lärt mig alla 19 whiskeysorter som vi har, pris, härstamming, historia & smak. (även trots att jag tycker det verkar helt i onödan- vill man ha en whiskey+cola så kvittar väl vilken whiskey, och är man whiskeykännare så VET man väl vilken whiskey man vill ha? aja.. ni vet att jag hatar whiskey, och nu hatar jag den om möjligt ÄNNU MER.)

det var en liten update om läget just nu. försöker ignorera att han beter sig som en skit mot mig när jag jobbar & vara glad för att jag iaf HAR ett jobb.
synd att det inte blev några bilder nu, släger ut en bild på vart jag jobbar. så vet ni det. så får ni se mer en annan gång. tjoubah.

åh, snodde en bild av lovisa också, från mitt jobb när jag slutat i söndags.
stomatol-leenden från vänster; Pelle, johan a.k.a Koalan, ja&sis.

the siss I miss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kära vän!! det ser ju inte ut som du lider där i värmen.. jag kan säga att här hemma lider jag nästa hur mycekt som helst haha faaan men men snön borde försvinna någon gång =S hoppas du lever ditt liv så som du är värd: pusssar

2010-01-29 @ 19:24:24
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fin bild på dig! Vad Duktig du är som lärde dig alla whiskey sorter! Jag tror inte kan kan memorera saker längre lr iaf inte mer än 10 saker, (haha inte lätt) speciellt inte whiskey kunde inte alla vi hade på rhodos. pusss

2010-02-01 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0