que viento! vamos volando!

vilken vind! vi flyger!
ledigt igår med en liten utesväng. vilket ju medförde lite sämre tillstånd idag, men det stekte jag bort på takterassen. lite jobbångest inför ikväll, vi har karaeoke night. det var stressigt sist, vi hade födelsedagsfirande för casper, hunden, med dragqueen show och hela kitten. jag var hawaii-utstyrslad och glad.delvis. chefen skriker och är arg, men jag försöker att tänka bort det. den 16e ska han in och opereras. då är det min bar, och jag är livrädd.

 måste kila. mer imorrn. ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande. Det kommer gå super bra tror jag allt!!!

2010-02-01 @ 10:10:29
Postat av: Sympan

haha tänk inget skrik! du fixar det!

2010-02-01 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0